Review: Baza tratament pentru unghii de la Farmasi

Intr-un articol precedent, spuneam ca sunt in cautarea unui tratament de unghii care chiar sa indeplineasca ceea ce promite pe ambalaj. Sincera sa fiu, nu am mai incercat altceva dupa produsul de la Eveline, care nu m-a ajutat mai deloc, asta pana zilele trecute cand am inceput sa testez un produs de la Farmasi. De data aceasta , am ales special ceva care sa determine cresterea rapida a unghiilor, cel putin teoretic.

“Ajută unghiile scurte şi fragile să crească mai puternice şi mai sănătoase.”

007 (2)031Fara prea multe cuvinte pretentioase, aceatsa este descrierea produsului pe site. Pentru mine a fost de ajuns ca sa ma determine sa o incerc.

Ca si forma de prezentare, este foarte asemanatoare cu o banala oja, De fapt, cand am desfacut coletul, chiar am crezut ca am primit altceva. :)) Da, solutia are culoarea rosie, ci nu recipientul.Pot spune ca imi place pensula de aplicare, care este destul de rigida ca sa ofere o aplicare usoara si uniforma.Mirosul este si el specific unei oje, dar nu in mod deranjant. 027

Acum, trecand la lucrurile mai importante, ar trebui sa raspund la intrebarea ” Este eficienta?”

Ei bine, am inceput sa o aplic chiar din ziua in care am primit coletul. Dupa doua zile, am observat chiar si o crestere a unghiilor, nimic spectacular, desigur, dar totusi aproximativ 1 mm in doua zile, pentru mine este impresionant. Poate ar trebui si sa mentionez de la inceput ca unghiile mele sunt scurte, fragile, cresc foarte greu si se rup imediat.

Cert este ca acest produs stimuleaza cu adevarat cresterea unghiilor. Da, pot afirma acest lucru!Untitled

Ca si aplicare, am observat de la prima utilizare ca are o nuanta placuta de roz pal-transparent. Eu am optat pentru doua straturi, ca sa amplific putin culoarea, cu toate ca unghiile roz nu sunt tocmai favoritele mele, rezultatul a fost un aspect placut, feminin si delicat, care nu mi-a displacut deloc. Dar daca nu sunteti adepta acestei nuante, puteti aplica un singur strat, si oja de orice fel mai apoi, pentru ca produsul este o baza de unghii, asa ca poate fi purtat fara nici o grija inainte de oja, pentru ca isi va pastra proprietatile. Mi-a placut foarte mult ca “sigileaza” unghia. Pentru cei care obisnuiesc des sa rupa unghiile, sau au ticul de a le roade, asta e un avantaj. Dupa aplicare, le intareste, oricat de subtiri ar fi.

Eu ma declar foarte multumita de acest produs, nu ma asteptam ca intr-un timp atat de scurt, sa ajute la cresterea unghiilor, sa le intareasca si sa le ofere si un aspect mai sanatos.Voi continua sa il folosesc atat ca tratament, dar si ca baza inainte de aplicarea ojei.

Baza tratament de la Farmasi poate fi cumparata de pe site-ul Pentru Corpul Meu, aici.

Leave a Reply

