Atentie la balsamul de buze!

 

De mici foloseam renumitul “strugurel”-acel balsam de buze pentru copii, alb dar cu tot felul de arome. Mai tarziu, apelam cu incredere la balsamul de buze, pe care il consideram inofensiv si un aliat pentru buzele uscate, chiar crapate. Deloc adevarat, asa cum afirma ultimele studii!ed

Ai observat ca, daca renunti brusc la folosirea unui astfel de produs, buzele tale redevin crapate? Ei bine, se pare ca acest lucru se datoreaza anumitor ingrediente din compozitia balsamului de buze, precum acidul salicilic, care se pare ca provoaca dependenta. Mai mult, se pare ca nu este singurul, si ca ar exista si alte substante precum fenolul si mentolul.

Balsamul de buze este esential pentru mine! Avand experienta mai multor branduri pe care le-am incercat, pot sa afirm ca cel de la Quiz Cosmetics indeplineste toate conditiile: pretul este de doua ori mai mic decat majoritatea produselor de acest gen, dar calitatea este incontestabila. Catifeleaza si hidrateaza buzele, fara a le incarca. Ofera un luciu foarte subtil, asadar poate fi purtat cu usurinta fara alt ruj si in orice moment. Mirosul este placut, subtil, poate chiar insesizabil, asa ca nu este un factor deranjant. Constituie un plus faptul ca are si ulei de argan, si nu contine parabeni, nu are ingrediente “dubioase”. Iarna este de nelipsit!021016

Si tocmai lipsa acestor ingrediente “dubioase” m-a determinat sa il aleg. O lista completa a ingredientelor, in poza de mai jos:14067874_861374617297425_6522068107700901788_o

 

Balsamul de la Quiz Cosmetics poate fi gasit pe site-ul Pentru Corpul Tau , la pretul de doar 3,9 lei! Untitled

2 thoughts on “Atentie la balsamul de buze!

  1. ladyd1ana says:

    Pentru mine balsamurile de buze sunt un must. Stiu la ce te referi, cam de un an am inceput sa cumpar numai balsamuri organice. Si chiar se vede rezultatul. Saptamana trecuta am fost intr-o farmacie si la casa am vazut niste balsamuri produse de o alta farmacie si am zis oauuu ce tare hai sa le incerc sigur sunt bune. Si cand am ajuns acasa si m-am uitat pe ingrediente am vazut cap de lista: parabeni.
    Diana | https://cybabe.wordpress.com/

    Liked by 1 person

    • Andree says:

      Daa, si eu incerc pe cat posibil sa ma feresc de parabeni.. Eu am fost putin surprinsa cand am auzit despre aceste studii, cum ca balsamul de buze ar face mai mult rau decat bine, asa ca de acum inainte o sa ma uit special sa nu scrie pe lista de ingrediente si acid salicilic.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

