Unde gasesti mobilier de baie la pret mic?

Cand vine vorba de redecorare,am o groaza de ideii si incep sa imi fac o multime de planuri si schite in cap, doar ca sa ajung la cel mai bun rezultat, unul care sa ma reprezinte, dar, in acelasi timp,  sa imbine utilul cu latura estetica.  In ceea ce ma priveste, cred ca baia este camera in care am nevoie in cea mai mare masura de accesorii si mobilier practic, in care sa incapa toate cosmeticele (si stim ca  nu sunt putine), prosoapele, produsele de ingrijire si asa mai departe. In acelasi timp, nu vreau sa ingreunez decorul, ci sa pastrez totusi acea nota de simplitate si eleganta. De asta optez pentru mobilier de culoare alba, care denota prospetime, curatenie si e vesnic la moda.

Este vremea perfecta pentru redecorare, caci acum putem profita de reducerile la o gama larga de mobilier de baie, de la oglinzi cu iluminare, dulapuri sau lavoar, pana la seturi care sa ofere alternativa perfecta, imbinand stilurile potrivite.2016-06-17 20.17.19

In ceea ce ma priveste, sunt adepta non-culorilor, a albului, in special, asa ca atentia mi-a fost captata de urmatoarele piese de mobilier.

Mi-a placut foarte mult oglinda cu iluminare, o piesa moderna, o alternativa perfecta pentru un vanity table si alegerea perfecta in ceea ce priveste oglinda de make-up. Ca sa comptetez acessta idee, am optat pentru un elegant lavoar de sticla si cateva dulapuri asezate cu picioare, la care am adaugat si doua dulapuri suspendate, pentru ca niciodata nu e prea mult spatiu de depozitare cand locuiesti cu o femeie, nu? Partea buna: pe toate le-am gasit la reducere!

Cam asa as realiza eu cateva schimbari in ceea ce priveste baia, dar pentru cei mai curajosi, carora le place sa riste, o baie in tonuri de bordeaux este o alegre perfecta, datorita pieselor de mobilier ce reprezinta o pata de culoare. Tot ce iti trebuie e doar multa inspiratie!2016-06-17 20.17.34

Leave a Reply

