Draga Iepuras, nu uita sa treci pe la PPT

Astazi mergeam grabita pe strada, printre picaturi de ploaie si umbrele cenusii. Ma indreptam spre casa. Printre gandurile mele, s-a ivit si o intrebare:”Ce cadouri voi cumpara celor dragi de Paste?”. Tocmai realizasem ca mai sunt cateva zile, iar eu, cu toate treburile si grijile mele, uitasem de cadouri.

Ne mai putem permite sa (ne) oferim cadouri in ziua de astazi?In prezent, suntem martori cum cheltuielile cresc, pe masura ce veniturile scad. Este acesta un motiv bun pentru a ne refuza micile placeri? Ei bine, PPT este magazinul care ne scuteste de astfel de intrebari, pentru ca are preturi pentru tine. Poate parea incredibil, dar incaltaminte de la 9,99 lei, blugi de la 19,99 lei sau rochii de la 13,99 lei, sunt o realitate. Din experienta proprie pot afirma ca este foarte simplu sa alcatuim o inteaga tinuta, compusa din piese moderne si calitative, avand la dispozitie 100 de lei.

In drumul meu grabit spre casa, am zarit o pancarta rosie cu inscriptia ‘PPT‘. Mi-am dat seama ca eram in fata magazinului de unde cumparasem , acum cateva luni, o pereche de blugi cu doar 20 de lei, blugi pe care inca ii port.Am intrat sa vad noile promotii. Nici nu stiam de unde sa incep, cand am vazut atatea categorii de haine si o multime de preturi reduse.

O rochita roz, cu inimioare, mi-a captat atentia de pe un umeras. Asa mica, superba, m-a atras imediat si m-a dus cu gandul la nepotica mea. “Trebuie sa i-o cumpar”, mi-am spus, gandindu-ma cat de fericita va fi cand va vedea ce rochita frumoasa i-a cumparat matusa ei, si imaginandu-mi cat de minunat va arata. Am ales si o pereche de sandale roz cu fundita si strasuri; ce altceva isi poate dori o fetita?! PicMonkey Collage

Rochita 19,99 lei
Balerini 17,99 lei

Nu puteam sa il uiti nici pe Vladut, celalalt nepotel, asa ca m-am dus la standul cu haine de baieti si i-am ales cateva articole: pantofiori eleganti, o camasa, un pulover si pantaloni, o intreaga tinuta cu nici 100 de lei!PicMonkey Collageb
Pantofi 29,99 lei
Camasa  11,99 lei
Pulover 14,99 lei
Pantaloni 34,80 lei
Acum ca reusisem sa cumpar haine pentru copii, abia asteptam sa le vad reactia celor doi nepotei. Cat de mult se vor bucura ei,si cat de mandri vor merge la Biserica, imbracati in haine noi, de Paste, asa cum cere traditia!

Cand am vazut o geaca redusa cu 20%, mi-am adus aminte ca tocmai cu o seara inainte, sotul meu imi spunea ca are nevoie de o jacheta noua de primavara. Nu am mai stat pe ganduri si am luat un model pe negru.M-am gandit ca nu ar fi rau sa respectam si noi, cei mari, traditia de a ne cumpara haine noi de Paste, asa ca m-am orientat spre o intreaga tinuta, pentru care am platit in jur de 150 de lei.PicMonkey Collageg
Geaca 34,99 lei
Camasa 29,99 lei
Pantaloni 57,99 lei
Pantofi 32,99 lei


Acum va scriu cu o cana mare de ceai in mana, rasfoind pagina de reduceri de pe site-ul PPT. Tocmai am realizat ca eu inca nu “m-am innoit de Paste”, asa ca:

Draga Iepurasule,
Daca citesti aceste randuri, te rog sa nu uiti nici de mine. Nu e neveoie sa cheltuiesti prea mult, 130 de lei iti sunt mai mult decat de ajuns ca sa ma faci fericita si sa imi oferi o tinuta completa, pe placul meu, in care sa ma bucur de sarbatorile Pascale de anul acesta. Ca sa iti fie si mai usor, cam asta e ceea ce imi doresc. Gasesti totul la PPT! 🙂

PicMonkey CollagePreturi: Pantofi 17,99 lei
Rochie 49,99 lei
Geaca 37,99 lei
Total 105,97 lei

PicMonkey CollageaCamasa 19,99 lei
Pantaloni 27,99 lei
Tenisi 39,99 lei
Geaca 39,99 lei
Total 127,96 lei

Iepurasul PPT aduce cele mai mici preturi la tine acasa. Convinge-te si tu! PPT-preturi pentru tine 

Leave a Reply

