Primele reduceri de Paste la articolele de fashion

Devizia magazinului online despre care va vorbesc astazi este “Sparge un ou si pastreaza 65% din comanda!” Cu alte cuvinte, bucura-te de sarbatorile pascale ce se apropie atat de repede, si profita de reducerile uriase ce se anunta!a

Am facut un mic research  si am descoperit nici mai mult nici mai putin de 623 de articole la reducere, de la rochii de ocazie, pana la pantaloni scurti si tricouri casual. N-am sa va scriu prea multe si am sa trec direct la cea mai importanta parte, reducerile.

As mai vrea insa, sa mentionez ca de mult timp imi caut o jacheta army, nu stiu de ce sau cum a aparut ideea asta, dar simt ca trebuie sa am una, macar sa vad daca ma prinde stilul. Nu mai spun de cate genti superbe am vazut, si cati pantofi stiletto mi-as dori ca orice femeie care aude de reduceri. Dar eh.. toate la timpul lor. Pana atunci, va las cu cateva produse super-super , care au intrat cu mare usurinta in marele si interminabilul  meu whislist.

1430810479193045181 ROCHIE ROSIE AICI

1440402806420839556 ROCHIE DIN PAIETE AICI 

1440729950177262705 FUSTA MAXI AICI 

1441073296295189772JACHETA DE PIELE AICI

1451267953293147675 ROCHIE MAXI DECUPATA AICI

 

 

Tu ce ai cumperi de reducerile astea? Da click aici si alege-ti!

Leave a Reply

