Review: Farmasi High Performance

Daca tenul meu arata bine, curat si uniformizat, daca sprancenele sunt aranjate, pot considera ca mi-am terminat machiajul zilnic. Asta e si motivul pentru care majoritatea banilor cheltuiti pe cosmetice, se duc pe fonduri de ten si pudra.

Farmasi High Performance este unul dintre fondurile de ten controversate. Multi il compara cu faimosul Revlon ColorStay. Eu pot sa afirm ca este un produs foarte bun si chiar a devenit preferatul meu, dintre toate cele incercate pana acum. 090

Site-ul Pentrucorpultau.ro il dispune in 4 culori si cum tenul meu este unul extrem de deschis, am ales prima nuanta, ce ar corespunde cu 02 Light champagne. Am avut putine emotii, pentru ca rar imi gasesc o nuanta potrivita, cu atat mai mult cand nu il puteam incerca inainte. De asemenea, am observat ca sunt multe fete care spun ca nu au nimerit o nuanta buna. Din fericire, la mine nu a fost cazul, lucru care m-a bucurat mult.087085

Produsul vine intr-un recipient de sticla prevazut cu pompita si capac. Dozarea se face foarte usor si practic, nu iese o cantitae mare si nu se iroseste. Am observat si ca se poate scoate capacul, asta poate am sa fac la final, cand il voi termina, in cazul in care vor mai ramane ceva urme.093

Mirosul, o caracteristica importanta pentru mine, mi s-a parut prea tare  initial. In ziua urmatoare, cand l-am purtat pentru prima data, chiar mi-a placut mult, iar acum imi doresc sa am un parfum asa:))

Mai jos, gasiti ingredientele:088

Consistenta este una densa, specifica unui produs high-coverage. Cam de doua ori apas pe pompita si reusesc sa acopar cate o portiune. Cum pueti vedea mai jos, cantitea din poze a fost de ajuns pentru portiunea stanga a fetei. Cum nu am cea mai buna perioada pentru tenul meu, acest fond de ten s-a dovedit a fi excelent, pentru ca acopera in proportie de 90-95% si asta intr-un singur strat, fie ca e vorba de pete, cosuri sau cearcane. Am avut corectoare mai slabe ca acest fond de ten!PicMonkey Collage

In plus, ofera protectie impotriva razelor UV pentru ca are si SPF 15 si este un fond de ten anti-aging.  Am observat ca ofera un aspect placut, mat si nici nu mai este necesara o pudra pentru a diminua din stralucirea tenului. Mai mult decat atat, se adapteaza foarte bine culorii naturale a pielii, nu trebuie sa ma grabesc sa il intind pentru ca ramane la aceeasi consistenta. Oricum, este necesar sa fie foarte bine intins, si daca nu reusesc asta, folosesc un buretel putin umezit.041

Rezistenta m-a surprins. Pe ambalaj este mentionat un numar de 16 ore. Cred ca e prima data cand pot spune ca un produs chiar rezista atat de mult, fara sa isi piarda din puterea de acoperire.Si in plus, nu se ia usor de pe ten (aici nu ma refer la  demachiere)092

Pentru mine a fost o supriza mai mult decat placuta! Clar a devenit fondul meu de ten preferat, care sper sa reziste pentru mult timp, in cantitea de 30 ml. Face cam tot ce promite: are acoperire mare, o rezistenta pe masura si calitatea de a fi buildable, adica se adapteaza usor nuantei tenului si poate fi aplicat in multiple straturi. Il gasiti aici095085

Leave a Reply

