Review: Kallos-creion de sprancene

Voi incepe acest review cu mentiunea ca, de mica, am dezvoltat o oarecare obsesie pentru sprancene. Le-am pensat, cam exagerat sau le-am lasat mai groase, dar am incercat sa imi pastrez forma naturala si sa modific arcuirea pana cand am ajuns la un model care pot sa spun ca ma multumeste, momentan, cel putin.

De cateva luni, am folosit si uleiul de ricin, care a dat rezultate vizibile. Singura problema pe care o am cu sprancenele mele, si lucrul care ma face sa nu ies prea des din casa fara a le machia, este faptul ca am unele zone in care firele sunt foarte rare si nu au o culoare intensa. Acest aspect il pot rezolva, insa, foarte usor cu un singur produs de make-up, si anume creionul Kallos pentru sprancene.C

Forma de prezentare
Este un creion foarte practic, prevazut cu un capac ce are si o periuta. Este un mare, mare avantaj, pentru ca astfel nu sunt nevoita sa folosesc o alta pensula subtire pentru definire.  In plus, este si foarte calitativa, cu peri tari si rezistenti, cu ajutorul carora pot raspandi uniform produsul.046047

Este foarte pigmentat si foarte ascutit, asa ca se pot trasa ‘liniute’ cu o mare precizie, fara a insista. 059058

Rezistenta
Nu pot da un numar cert, insa va pot asigura ca rezista cu bine 12 ore, asta fiind cu aproximatie durata in care imi pastrez machiajul pe fata. Si asta fara sa se intinda. La demachiere am observat ca trebuie sa insist mai mult, fata de un alt creion de sprancene, dar asta clar nu are de ce sa fie un dezavantaj.

Cum il aplic eu
Fara a apasa, trasez niste linii fine in zonele cu ‘goluri’, apoi intind culoarea cu ajutorul periei de pe capac. Eventual putin corector pentru un aspect bine definit si gata!

 

Produsul se gaseste in patru nuante, pe Pentrucorpultau.ro : blond, castaniu, negru si saten, pe cea din urma ( 03) o detin eu. Pretul este de doar 7,5 lei!  astfel incat raportul calitate-pret este unul excelent, avand in vedere ca aplicarea este una confortabila, iar finisajul- foarte natural. Il gasiti aici.051

 

Leave a Reply

