Review: Farmasi True Colour Lipstick 22

Site-ul Pentrucorpultau.ro  are la dispozitie o gama larga de produse necesare ingrijirii corporale, precum si bijuterii, manusi de piele si alte categorii de produse. Si gama de cosmetice este una foarte bine definita, asa ca in momentul in care am decis ca am NEVOIE de un ruj nou, am ales fara sa stau pe ganduri, unul din gama Farmasi True Colour. Dilema a aparut in momentul in care, aflata in fata a 23 de nuante diferite, nu stiam ce sa aleg. Sa fie ceva mai deschis, un subton roz sau unul inchis? Am hotarat sa aleg o culoare diferita fata de ceea ce port eu in mod normal si anume :  22- Eris Lavander, un fel de orchid cu subtonuri de mov, o imbinare placuta de roz inchis si mov.080

Este un ruj elegant, vine ambajat intr-o cutiuta de carton, unde, pe langa gramaj si alte detalii, sunt mentionate si ingredientele.005

Accentele argintii confera un detaliu chic, si reflecta asemena unei mici oglinzi de buzunar.

Primul lucru pe care l-am facut o data ce l-am deschis a fost sa …ii simt mirosul. Poate parea putin ciudat, dar asta fac de fiecare data cand deschid un produs cosmetic nou, fie ca e un creion dermatograf, un rimel sau un fond de ten. Mirosul e ..delicios, aromat si dulce.076074

“O formulă nouă şi îmbunătăţită ce combină ingredienţi special selectaţi pentru a asigura o culoare intensă timp îndelungat.”

Este foarte usor de aplicat, imi plac acele inscriptii de la capatul superior, mi se par foarte interesante, ca o emblema. 001In cazul meu, nu am avut probleme cu rujul pe dinti si chiar s-a mentinut pe buze cat timp l-am purtat, si asta fara sa se adune inestetic.Imi place faptul ca nu e sidefat, as spune semi-mat, caci ofera o stralucire subtila.002003PicMonkey Collage1

Cat despre rezistenta, cam 3 ore l-am purtat eu, timp in care am mancat/baut si evident, am lasat urme pe ceasca. S-a luat culoarea de pe buze, dar nu intr-un mod evident, chiar a ramas o nuanta naturala.
(in prima poza- nunat mea naturala/ fara ruj)

In schimb, este foarte hidratant si se simte placut. Lasa un aspect neted si catifeleaza.

Pretul de 15 lei mi se pare unul mai mult decat decent, pentru un ruj de 4 grame, care vine intr-un numar atat de larg de nuante, si care ofera, pe langa culoare pigmentata, si o hidratare de durata.

Pot sa spun ca acest ruj m-a cucerit si deja am scris in wishlist cateva nuante pe care as dori sa le incerc, printre care  si 20 .  Toata gama o gasesti aici .012075004

Leave a Reply

