Summer Black Week si 3 zile la Paris

Tin minte ca, acum ceva timp, am auzit o femeie sustinand cat de important este felul in care arata patul ei, pentru ca  e locul in care se relaxeaza si isi gaseste linistea dupa o intreaga zi obositoare. Sincer, mi s-a parut relativ exagerat in acel moment, pentru ca se parea ca, pentru ea, era o adevarata problema faptul ca perna e prea mare sau lenjeria prea colorata. Dar acum am ajuns sa ii dau dreptate si sa acord o atentie mai mare acestui detaliu, care este de altfel, foarte important.

Am descoperit ca anumite culori induc linistea si ofera o relaxare mai profunda, dar in acelasi timp, si siteul lenjeriipat-outlet.ro, care ofera o gama variata de lenjerii intr-o gama variata de culori si stiluri.

In perioada 13-20 august se desfasoara campania Summer Black Week, care presupune reduceri pentru diferite tipuri de lenjerii de pat.
Oferta include:
– Lenjerii BFS 1+1 Gratis la 99 de lei
– Lenjerii 3D 1+1 Gratis la 119 lei
– Lenjerii Bumbac 1+1 Gratis 249 lei
-Lenjerii Jaquard 1+1 Gratis 349 lei

Dar noutatea pe care siteul de lenjerii de pat o aduce consta in sansa de  a castiga chiar o excursie de trei nopti la Paris, cu tot cu transport si cazare!
Asa ca, pe langa varietatea de stiluri pe care o gasesti pe site, pe langa reducerile si promotiile disponibile in aceasta perioada, gandeste-te ca poti petrece trei zile intr-unul dintre cele mai frumoase orase din lume, doar profitand de aceste oferte mai mult decat  accesibile si disponibile pentru orice buzunar.

In plus, cum ai putea ‘inviora’ aspectul unei camere cu pereti albi, de exemplu, daca nu punand accent pe pat-elementul central al unui dormitor. Ma refer, mai exact, la lenjeria de pat. Si cum suntem in secolul vitezei, al inovatiilor, de ce sa nu ne bucuram si de lenjerii de pat 3d sau, cele mai comfortabile, lenjerii de pat de bumbac, in cateva cuvinte lenjerii de pat ieftine dar accesibile ca pret.

Am rasfoit cu cea mai mare placere prin zecile de modele de lenjerii de pat pe care le-am gasitaici, toate cu modele atat de placute, care sa satisfaca pe oricine. De la modele geometrice, florale sau imprimeuri 3d/5d, nu mi-a fost greu sa imi dau seama ca asta de site-ul de care oricine are trebui sa afle, fie ca e vorba de mama care cauta cearsafuri pentru copilul ei, studentul care s-a mutat recent de acasa dar vrea sa pastreze o farama din ea, familia care tocmai isi amenajeaza o casa sau bunicii care doresc sa faca un cadou placut . Pentru oricine!

Recunosc ca modelele cu motive florale mi-au captat complet atentia. Ador imprimeurile de bun gust, nu foarte exagerate, dar care sa iti ofere acea stare de bine, si recunosc ca numai uitandu-ma la sutele de modele de pe site, am avut un sentiment placut.La fel de impresionata sunt de paleta larga de culori, care variaza de la pasteluri si culori aprinse, pana la tonuri mai inchise, potrivite pentru orice fel de interior. Printurile mi se par superbe! Sunt atat de realiste si frumos realizate!

Desigur ca nu am putut pierde aceasta oferta si am profitat si eu de ea, alegand cateva lenjerii atat simple si elegante, cat si colorate si deosebite._vyr_561121154bfs-alb _vyr_561121527Scanare-27 _vyr_56112113262

Tu ce ti-ai alege din miile de modele de pe site?
Leave a Reply

