Review: Corector/Anticearcan Organic Essential Care

Cele mai frumoase surprize apar in momentele in care ai cea mai mare nevoie de ele, fara sa stii. Joi, ora 9 si ceva. Eram prin oras, ma indrepta spre casa, sa ma pregatsc pentru o zi incarcata. Primesc un mesaj:”Coletul va fi livrat in intervalul…” Am stat pe ganduri cateva minute. Ce colet puteam sa am?! Asteptam doua de la SheIn si Romwe, dar stiam ca erau blocate undeva la posta vamala; cu o zi in urma ridicasem un colet de la Posta locala, ce mai putea fi daca stiam ca rezolvasem cu toate? Am stat apoi sa ma gandesc pentru ce colete imi dadesem numarul de telefon. Si asa am realizat ca, inainte cu o zi, trimisesem o comanda pe Rangali, siteul despre care v-am povestit aici. Cu o saptamana in urma, va prezentam oferta larga de cosmetice organice pe care ne-o ofera site-ul si de ce mi se par o inovatie in aceasta lume a parabenilor. Nu puteam sa nu incerc un corector din ingrediente 100% naturale, care pe deasupra ofera aceasi acoperire cu care sunt obisnuita.020In primul rand, am fost extrem de surpinsa de rapiditatea cu care a fost livrat coletul, iar pe pachet era mentionat ca inauntru se afla un produs fragil.
In privinta ambalajului, corectorul vinte intr-un tub normal, dar observabil calitativ, chiar si dupa felul in care se deschide. Are un design elegant, vrede inchis cu accente aurii. Aaa si se afla intr-o ambalaj pe care gasim ingredientele si alte date necesare. Are un gramaj de 5g, chiar mai mult decat un corector obisnuit.(Am facut o comparatie cu corectorul de la Oriflame, Love Nature, care are 4,5 g)023

Ingredientele le gasiti in poza de mai jos. Minim 76% produse organic, dar 100% natural, fara parabeni, fara produse chimice. Nu e impresionant?021

Textura  nu are nimic diferit, nici nu ai spune ca e un corector doar din ingrediente naturale. Acoperirea e la fel de buna, poate chiar mai bine, asta pentru ca am ales nuanta Light care mi se potriveste perfect. Revenind din nou la Love Nature Oriflame, aici nu este disponibila decat o nuanta.
Corectorul organic il gasiti si in nuanta Medium, dar din pacate acum stocul este epuizat.032022

L-am folosit in special pentru acoperirea rosetii, dar si ca anticearcan se comporta foarte bine. Acoperirea este mare si nu lasa tenul incarcat. Practic se uniformizeaza cu nuanta tenului perfect si rezista foarte bine. Si asta fara a folosi prea mult produs.

Un alt aspect de care am fost foarte incantata: pe site scrie ca nu numai ca acopera imperfectiunile, dar le si trateaza. Am fost uimita sa vad ca numai dupa o aplicare are un efect benefic, chiar vizibil asupra tenului.033

Rangali ne ofera si cateva sfaturi de machiaj, care ne ajuta sa folosim corectorul Essential Care cat mai bine.Untitled

Prin urmare, nu pot decat sa ma bucur ca am ales acest corector. E exact ceea ce imi trebuie si nici nu simt nevoia de a mai incerc altceva. Cred ca e aliatul perfect pentru orice femeie! Il gasiti doar aici.

4 thoughts on “Review: Corector/Anticearcan Organic Essential Care

  1. ellafairytale says:

    Am si eu un corector de la o alta firma, dar nu prea l-am folosit, s-a si uscat, nu am fost multumita. Un review interesant. E grozav sa stii ca e facut din ingrediente naturale.

    Liked by 1 person

    • Andree says:

      Essential Care chiar m-a uimit, ofera o acoperire mare si se potriveste perfect tenului meu. De mult nu am mai fost asa multumita de un produs de make-up!

      Like

Leave a Reply

