Review: Very Me Extendalash Mascara (Ro+En)

008022In ultimul timp, am inceput o mica pasiune pentru rimel. Daca inainte nu apelam asa de des la el, acum l-as purta in fiecare zi. Si asta pentru ca am descoperit un rimel care imi acopera aproape toate cerintele in materie de ‘machiaj al genelor’.

Lately, I’ve started a little passion for mascara. If some time ago I wouldn’t really use it, now I could wear it every single day. And that’s because I discovered a mascara that cover almost everything I want regarding “eyelashes make-up”.

ll am de ceva timp si multa vreme a stat nefolosit intr-un sertar. Odata ce am inceput sa il utilizez, am fost placut impresionata.
I have it for some time and quite a lot I kept it in a drawer without even using it. Since I tried it, I was pleasantly surprised.023

Ambalajul// The package
Nu e nimic special, dar imi place aceasta simplitate. La fel si in ceea ce priveste pensula, e dreapta nu foarte groasa, dar e in regula. Personal note: Sa incerc si un rimel cu o pensula curbata 😉017

It’s nothing special, but I like this simplicity. The same thing in case of the brush; is straight, not too thick, but it’s ok. Personal note: I have to try a mascara with a curved brush 😉

Ce spun ei// What are they saying
Precum trei super rimeluri într-unul singur! Datorită celei mai inovatoare perii-aplicator pentru rimel, Extendalash creează gene ca de păpuşă: lungi, curbate şi definite!”015

“Like three awesome mascaras in one! Extendalash delivers incredible doll-like length, curl and definition thanks to one of the most innovative lash-hugging brushes in the mascara world!”

Ce spun eu// What am I saying
Nu stiu daca trei rimeluri intr-unul singur, dar imi place efectul pe care il creeaza ! Si stiti ca eu sunt foarte pretentioasa si obiectiva, mai ales cand e vorba de machiaje. Chiar are acel efect de ‘gene de papusa’, le alungeste remarcabil, le accentueaza si ador faptul ca nu incarca genele, si nici nu e nevoie de mai multe aplicari. In plus, poate cel mai mult imi place faptul ca nu lipeste genele, in schimb le desface si le mareste volumul. 019018

Not sure if three mascaras in one, but I like the effect that it creates! And you know how  pretentious and objective I am, especially when it comes to make-up products. It really has that “dolly lashes” effect, it remarkably lengthen, accentuate them, and I love the fact that I don’t even need multiple layers. Plus, I mostly love that it doesn’t stick the lashes togheter, it actually splits them and add a plus of volume.

Rezistenta este mare, in jur de …12 ore as zice, poate si mai mult. Se demachiaza destul de greu, poate si de asta nu abuzez de rimel in general. As minti daca as spune ca nu iau in seama ingredientele(da, are parabeni), cu atat mai mult ca acord o mare importanta genelor si nu vreau sa ‘pierd’ nici una.

The resistance is about…12 hours, maybe even more. It’s kinda hard to take it off, maybe that’s one of the reasons I don’t abuse of mascara. I would lie if I would say that I don’t take into consideration the ingredients (yes,it has parabens), as I give a lot of attention to the lashes and I don’t want to ‘lose’ any.021

Ca o concluzie// As a conclusion
Chiar este un produs de drugstore minunat si a fost o surpriza placuta pentru cei 17 lei, pretul la care il puteti gasi. Il recomand in totalitate!

It really is a great drugstore make up product and I is a good surprize for its3-4 $. I totally reccomend it!very-me-extendalash-mascara-photo

Leave a Reply

