Despre Karla,noua mea prietena

Sedinta-Foto-Karla-_631_1024x1024Eleganta si rafinamentul, bunul gust dar si o nota de modernism si feminitate, au fost principiile dupa care m-am ghidat, din punct de vedere vestimentar, in toti acesti ani. Uitandu-ma prin sifonier acum, imi dau seama cat de mult  a evoluat stilul meu, cum am trecut de la pasiunea (surprinzatoare!) pentru tricouri cu print si hanorace, la piese basic dar in culori si stiluri variate. Principalul concept pe care l-am adoptat a fost sa investesc in piese calitative, de care sa ma pot bucura mai multa vreme, atat ca rezistenta in timp, aspect, cat si financiar. De ce am ales sa incep astfel articolul? Pentru ca am gasit in sfarsit pe cineva cu care pot sa impartasesc aceasta pasiune pentru moda, si care, in acelasi timp, se ghideaza dupa aceleasi principii.

Vorbesc desigur despre Karla. Am cunoscut-o recent, dar ne-am imprietenit foarte repede. Am aflat apoi ca e foarte populara, si are un cerc maare de prietene carora le ofera mereu cele mai bune sfaturi in moda. De fapt, de la Karla am primit mai mult decat atat, pentru ca la ea am gasit toate felurlie de rochii pe care o femeie ar trebui sa le aiba. De la ceva clasic sau modern, pentru birou sau o petrecere, Karla m-a salvat intotdeauna, atunci cand stiam clar ce vreau sa port, dar nu stiam unde pot gasi asa ceva.

Alte cateva lucruri despre Karla?
Am vazut la Karla, cele mai frumoase rochii pe care mi le-as fi putut imagina. Dar cel mai mult, recunosc ca mi-a placut pretul, pentru ca devizia ei este:

“MODA PE CARE TI-O POTI PERMITE!”

Cu drag si multa migala, Karla creaza rochii, le creaza cu daruirea si pasiunea romaneasca. Pe langa asta, mi-am dat seama ca este de mare incredere.
Dar ce mi-a placut mult, a fost grija pentru toate prietenele ei frumoase, indiferent de marimea pe care o poarta. Asa a aparut si colectia Plus, construita cu atentie pana la cel mai mic detaliu, pentru a complimenta formele mai pline, de la 44 la 50.

Rochiile Karla. Unde si cum?
Daca ar fi sa adopt o tinuta casual, dar in care piesa centrala sa fie o rochie, Rochia Janine ar fi ideala. Se muleaza pe corp, accentuand talia sau ascunzand micile imperfectiuni, fiind confectionata dintr-un material elastic comfortabil. Niste botine sau ghete rock, o geaca de blugi si ceva accesorii colorate, vor constitui o tinuta greu de ignorat, perfecta pentru o plimbare in zilele insorite, o iesire cu cei dragi, sau orice alt eveniment in care doresti sa nu treci neobservata, dar sa poti alege niste piese simple si comode.descărcare
*Rochia Janine este disponibila la doar 49.9 lei!

O tinuta business poate fi creata foarte usor cu Rochia Kalinda. Am ales un albastru inchis, un decolteu asimetric pentru un plus de feminitate, manecile trei sferturi si stilul care urmareste linia corpului si subtiaza talia printr-o curelusa subtire, pentru a induce o nota de siguranta, de profesionalism, pentru o femeie increzatoare in fortele proprii. Pantofii nude ofera o nuanta mai deschisa intregii tinute, la fel si paltonul camel. Accesoriile aproape ca nici nu mai sunt necesare, pentru ca detaliile rochiei completeaza perfect tinuta.b
*Rochia Kalinda la doar 89.9 lei!

O rochie de un rosu aprins, din dantela sau cu insertii de dantela, este simbolul suprem al feminitatii si al elegantei. Rochiile Dorina Plus si Lorelei iti complimenteaza talia, fie  prin fusta ampla cu pliuri adanci, fie prin croiul drept. Sunt perfecte pentru un eveniment special pentru ca tu sa stralucesti. Nu mai trebuie decat sa alegi niste pantofi potriviti, poate negru sau nude, niste cercei, coliere, si asta-i tot.

PicMonkey Collage*Rochiile Dorina Plus si Lorelei la 99,9 lei!


Rochiile Karla.ro si-au gasit loc in casele multor femei, dar si un loc si mai important in inimile lor, pentru ca le-au ajutat sa arate superb la orice fel de eveniment. Iar undeva, printre sutele de modele, cel putin o rochie te asteapta si pe tine, sa iti infrumuseteze ziua si viata!

5 thoughts on “Despre Karla,noua mea prietena

Leave a Reply

