Cearcanele nu mai sunt o problema!

cearcane-468x311In primul rand, intrebarea la care ma gandesc este “De ce apar cearcanele, care este cauza lor?” Se pare ca principala cauza se datoreaza noptilor nedormite, a lipsei odihnei si a oboselii acumulate. Dar in multe dintre cazuri, sunt puse pe seama unei deficiente de vitamina K, sau a unor alte afectiuni. La acestea se adauga stresul, abuzul de cafea, alcool sau dulciuri si inevitabilul factor genetic.

Obsesia mea pentru un ten perfect m-a facut se declar razboi cearcanelor si desi deseori ma regasesc incercand sa le ascund cu un corector intr-un fel galben, ma axez in principal pe tratare. Nu de putin timp, am aflat despre uleiul de migdale dulci presat la rece. Era remediul de care auzeam de fiecare data cand ma interesam de acest subiect, asa ca mi-am propus sa incerc.034

Nu am dat 10 lei pe el, deci se gaseste in farmacii la un pret destul de rezonabil. Ciocanelul meu are 10 mL dar este sufiect pentru aplicari indelungate. Il folosesc noaptea, aplicandu-l direct pe pielea de sub ochi. Evident, nu intra deloc usor in piele, tocmai si motivul pentru care nu poate fi utilizat si in timpul zilei.035

Prospectul pe care l-am gasit in pachet, prezinta si alte indicatii:
-intern:scade nivelul colesterolului
-extern: este eficient in prevenirea si tratarea ridurilor, stimuleaza regenerarea celulara, are efect antiinflamator, cicatrizant, emolient si previne vergeturile.033

Beneficiile uleiului de migdale se cunosc inca din Antichitate.  In China Antica si in scolile de medicina greco-persane, uleiul de migdale era un “ingredient” des folosit in tratarea bolnavilor. Protejeaza pielea de factorii externi, actionand ca o bariera. Este insa, contraindicat in cazul celor alergici la nuci.


Printre alte sfaturi pentru tratarea cearcanelor, as include: pliculete cu ceai verde sau negru, aplicate pe ochi, precum si felii de castravete, mai multa odihna-desigur, o dieta sanatoasa, cu legume si fructe crude, mai putina sare, pentru a evita retentia de apa in tesuturi, circulatia deficitara si prin urmare, venele de culoare albastra de sub piele.

7 thoughts on “Cearcanele nu mai sunt o problema!

      • tssecrets says:

        Ce fain! Eu am incercat cu tot felul de creme, ba de la plafar ba de la vichy, avene si altele de prin farmacii. Dar parca nu prea au efect. Bine cred ca si daca as dormi corect ar ajuta 😀 Cred ca voi incerca si eu tratamentul tau poate descopar solutia miraculoasa 🙂

        Like

      • Andree says:

        Da, ti-l recomand, mai ales ca nu este costisitor (la plafar cred ca e vreo 7 lei, pe net il gasesti si la 5).In cazul meu nu sunt asa de evidente cearcanele, dar avand tenul deschis ma deranjeaza.Sper sa te ajute si pe tine! Poate incerci si o dieta cu mai mult fier (carne, rosii,ficat,fulgi de ovaz) si incearca sa bei mai multa apa. 🙂

        Liked by 1 person

      • tssecrets says:

        Hehe, tin Dukan de vreo luna. Mananc o gramada de carne rosii si ovaz in fiecare zi. Si apa beau minimum 2 l dintotdeauna. N-am cearcane evidente decat atunci cand dorm prea putin. Am tenul destul de deschis-palid. Dar cand nu dorm mi se pare ca se accentueaza si ma panichez sa nu ramas asa 😛

        Like

Leave a Reply

