Fashion post: Still winter.Ce ghete sa purtam intr-o zi de ianuarie?

PicMonkey CollageAm zis ca dupa 2 review-uri e momentul ca azi sa va aduc in vizor si latura principala a blogului si anume Fashion. Poate ati obsevat deja ca primele postari sunt scrise in limba engleza, iar cele 2 review-ri am ales sa le scriu in romana. Adevarul e ca daca ajung ca blogul asta micut sa fie vizionat de o populatie romana destul de insemnata sunt cea mai fericita. Cu toate astea, nu am sa incetez sa scriu in engleza, pentru ca imi place. Si e o metoda de a-mi dezvolta limbajul. Asa ca, in curand va voi oferi o postare in engleza. Sau cine stie, sa traduc si celelalte postari?..


Vremea de afara continua sa ne oblige sa nu renuntam inca la puloverele groase, fularele sii…. ghetele/cizmele si intreaga categorie de incaltaminte de iarna. Ei bine da, asta e tema postarii de azi: Ce ghete sa mai purtam intr-o zi de ianuarie?

Am inceput sa caut noi modele pe cateva magazine online. De fapt, sincera sa fiu, ideea postarii mi-a venit dupa ce, din intamplare, uitandu-ma pe un site recent descoperit, am vazut o pereche de ghete absolut s-u-p-e-r-b-e! Sunt exact stilul meu.Din pacate nu sunt de piele, dar ador stilul asta si in special faptul ca sunt stranse pe glezna. In ceea ce priveste site-ul, nu stiu ce sa spun. Sunt putin sceptica, nu am mai auzit de el pana acum, asa ca daca ati comandat ceva de aici sau daca ati vazut o pereche asemanatoare, va rog sa ma anuntati in comentarii 😉 Totusi, nu prea as risca sa dau 34$+transport pe ele si sa nu am siguranta ca le voi primi, sau ce voi primi nu va fii ce asteptam..

Tot pe acelasi site am dat de o multime de perechi ce mi-au atras atentia. Asa ca va las aici linkul:http://www.minitake.com/boots-c-33_573.html

Nici Sheinside nu se lasa mai prejos, asa ca din intreaga categorie, am ales cateva perechi la fel de frumoase.

Iarna asta am vazut peste tot(net dar si real life) Over the knee boots. Sincer, pana acum nu m-a interesat asa de mult stilul asta, peste genunchi. Dar o data ca am vazut atatea moduri de a le purta, mi-am dat seama cat de bine arata. Iar perechia asta e combinatia perfecta intre clasic, elegant si modern. Imi place faptul ca sunt stranse pe picior, dar mai ales aplicatia de dantela pe intreaga cizma, exceptand varful care este lucios. Nu ca arata bine?

Alte perechi care mi-au captat atentia pe Sheinside le-as incadra in categoria rock-chic. Pe aceasta nu a as incadra-o chiar in categoria ‘de iarna’. Dar acele cut-outs mi se par “cool” ,e o pereche pe care nu cred ca o vezi la toata lumea, ceea ce imi place mult.Ca sa nu mai zic de detaliile aurii..

Aceasta pereche de Flat Shoes cum o descriu ei, nu stiu de ce, dar am impresia ca ar fii foarte cumparata la noi in tara. Si adevarul e ca arata foarte modern. Din nou, imi place combinatia dintre gold-white-black si efectul creat de fermoar.Ca sa nu mai spun ca sunt si din piele. Oare isi merita cei 74$ (la reducere!) ?

Pe H&M Romania am gasit o cizma tip wedge-heel  si o pereche de ghete, ambele pe negru. Clasic dar de efect. Le vedeti mai jos, la 199 respectiiv 129 lei.

a

hmprod (1)

hmprod (2)Am cautat ceva si pe Leonardo. Ce pot sa spun, nu chiar stilul meu. Ai de unde alege, chiar sunt o multime de perechi, dar nu stiu de ce, mi se pare ca nu au calitatea sau mai bine zis stilul celor de la Zara sau H&M etc..

Ca veni vorba de Zara, nici de data asta nu m-a dezamagit. Am intrat pe site-ul lor si as fii cumparat pe loc majoritatea produselor. Credeti-ma ca e imposibil sa nu va placa ceva.Apropo, acum sunt la reducere.

Genul asta de bicker boots mi se pare perfect. Ador faptul ca sunt din piele si ca au aspectul ala, original, rezistent. Iar de la 299 la 169 de lei…

Urmeaza o pereche perfecta pentru o zi ploioasa. Sau genul ala de zi cand se topeste zapada si oricat ai incerca sa eviti baltile, e inevitabil sa nu intri intr-una. Nu ca sunt dragute? (click pe poza pentru a ajunge pe pagina lor)

6188301040_2_2_1

5160301040_2_3_1 Din seria ‘cizme inalte’ iata cea mai frumoasa pereche pe care eu am gasit-o azi.Let me introduce you to ‘Cizme Croco’. E evident de ce se numesc asa si trebuie sa recunosc ca acel contrast arata foarte bine..

Cam astea ar fi cateva perechi care se potrivesc perfect cu stilul meu.Dupa cum v-ati dat seama, am ales ca azi sa va prezint niste modele fara toc, casual si pe deasupra, la reducere. Voi ce stil aveti? Pe care le-ati cumpara?

Leave a Reply

