Review:Stick corector Oriflame

012013

Asta e primul review pe care il scriu. Motivul? Intotdeauna, cand vreau sa imi cumpar un produs de beauty, ma interesez pe net. Si nu pe pagina produsului, ci dand un search. Evident, cele mai multe informatii, si cele pe care le consider si cele mai utile, vin din partea bloggurilor.

Mi se intampla des sa petrec minute, poate chiar ore bune, tot cautand bloguri, review-uri, afland parerile mai multor persoane. Si asa imi formez o opinie. Ei bine, asta e motivul pentru care acum citesti articolul asta. M-am gandit ca poate nu sunt singura in situatia asta si ca niste reviewri la anumite produse te-ar ajuta si pe tine sa decizi, macar cat de putin, daca un produs isi merita sau nu banii.

Astea fiind zise, primul produs care intra in categoria “Review”  este stick-ul corector cu ceai verde de la Oriflame. Mai exact,

Love Nature Corrective Stick Tea Tree.21351_1

Dupa cum probabil v-ati dat deja seama, il folosesc de ceva timp, ani as spune, in asa fel incat am ajuns sa am prin casa vreo 5 stickuri.Motivul il veti afla in urmatoarele randuri.

Aspect

In primul rand, trebuie sa recunosc faptul ca nu am mai cumparat unul cam de anul trecut. Il folosesc zilnic, dar se pare ca nu folosesc prea mult produs. De ce mentionez asta? Pentru ca in prezent au schimbat ambalajul, mai exact culoarea stickului. Si aspectul, lucru care s-a intamplat cu intreaga gama Love Nature pentru ca da, este o intreaga gama. 30155_1

Nu am sa va descriu ambalajul, doar modul de utilizare. E asemenea unui ruj, se roteste pentru a ajunge la produs. Un sfat, logic ce-i drept, nu rotiti prea mult pentru a evita ruperea stickului.

Ce promite?

Pe site oficial i se acorda 5/5. Asta in conditiile in care nu sunt decat 2 evaluari.Ce spune Oriflame? “Soluţie comodă 2-în-1 împotriva coşurilor. Formula conţine ulei esenţial din arbore de ceai, cu proprietăţi antibacteriene. Partea verde acţionează asurpa coşurilor, iar partea bej acoperă şi corectează zonele înroşite”

Cum am ajuns sa termin atatea tuburi?

Am inceput sa il folosesc cand aveam ceva probleme cu tenul. Poate ca si de asta am terminat atatea. Acum, desi mi se intampla sa il folosesc zilnic, nu utilizez prea mult.Dar trebuie sa spun ca sunt foarte incantata de el. Acopera foarte bine, dar trebuie sa petreci ceva timp in fata oglinzii.016

Cum il aplic?

Intai utilizez partea verde pentru a diminua roseata. Acopar fiecare cos/urma/zona rosie, dupa care estompez putin cu degetul pentru a se distribui uniform. Urmeaza aplicarea  partii bej.Culoarea este foarte aprinsa, asa ca daca aveti tenul foarte alb (asa ca mine), atunci va trebui sa faceti o combinatie intre verde si bej. Cel putin, eu asa fac. Totul este sa estompati foarte bine; eu lucrez cu degetul si mi se pare cea mai eficienta metoda.

Eu nu il folosesc si pentru cearcane si nu as recomanda asta. Pentu ca  nu verde este potrivit pentru a acoperi cearcanele. Nu am incercat pana acum, dar nu cred ca ar reusi asta.

Un sfat: tineti stickul la temperatura camerei, pentru a avea o textura cremoasa. Daca sta la o temperatura mai scazuta, se va intari si va fii mai greu de aplicat.Dar evitati o temperatura prea ridicata, pentru ca duce la dezintegrarea produsului.

Inainte de a folosi stickul, eu aplic fondul de ten. Asa mi se pare ca obtin o acoperire mai mare si il fac sa nu iasa in evidenta. Si motivul pentru care spuneam ca necesita ceva timp pentru a ajunge la un rezultat multumitor.

Dupa cum puteti vedea, intotdeauna imi ramane parte verde. Pentru ca mereu o folosesc mai mult pe cea bej pentru acoperire.014

PRO

-Ambalajul. E simplu si eficient. Il iau cu mine mereu si uu ocupa mult loc.

-Textura cremoasa, e usor de aplicat.

-Acoperirea medie, as spune chiar mare.

-Formula 2in 1.Si faptul ca datorita partii verde, faciliteaza uscarea si tratarea cosurilor.

-Utilizarea indelungata,chiar daca are doar 4 grame.015

CONTRA

-As incepe asa. Denumirea este de “Pure Nature”.Ambalajul a fost si este (chiar daca a trecut prin ceva schimbari) verde. Contine ceai verde. Toate astea ne duc cu gandul la ceva organic, sau daca asta suna prea mult, cel putin cat de cat nature friendly. Dar nu! Contine parabeni. Si asta am aflat chiar cand ma documentam pe site-ul lor in ceea ce priveste ingredientele. Asta m-a pus putin pe ganduri si cand il voi termina pe acesta ma voi gandi bine care va fi urmatorul corector. Lista de ingrediente: Di-C12-13 Alkyl Malate, Cetearyl Isononanoate, Ozokerite, Candelilla Cera, Polybutene, Cera Microcristallina, Silica, Trimethoxycaprylylsilane, Cera Carnauba, Octyldodecanol, C30-50 Alcohols, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Methylparaben, Propylparaben, Bisabolol, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Ascorbyl Palmitate, Limonene, Ci 77891, Ci 77491, Ci 42090, Ci 77499, Ci 77492.

-Partea bej cred ca ar mai trebui imbunatatita.

Pret: Am observat o crestere a pretului de-a lungul anilor, osciland intre aprox 10-20 lei. In mod normal, costa 18 lei, dar in repetate randuri il puteti gasi la 15-12-10 lei. Chiar in perioada asta, il gasiti la 9.99.

Ca o concluzie, il recomand, desi in viitor as vrea sa mai incerc si alte produse. Motivul ar fii continutul de parabeni, dar si faptul ca mereu raman cu prea mult produs verde.049

4 thoughts on “Review:Stick corector Oriflame

Leave a Reply

