Review: Fond de ten Miss Sporty Perfect Stay

Acum ca mi-am facut debutul in zona review-rilor, urmeaza sa va dezvalui experienta mea cu fondul de ten de la Miss Sporty.008

                                        SO MATTE PERFECT STAY

Ei bine, asta spun ei. ”

Matifeaza portiunile lucioase si te scapa de porii dilatati. In final pielea ta va fi catifelata ca o piersica si va avea un aspect placut pe tot parcurusl zilei.

Fiind super rezistent, tenul tau va arata la fel de bine timp de pana la 14 ore de la aplicare. Este rezistent la tranfer, infrumuseteaza tenul si pe langa oxidantii benefici mai contine vitamina A, C si E.”images

Dupa cum am mai spus, inainte de a cumpara un produs de beauty, ma documentez ceva timp pe net. Asa s-a intamplat si in cazul asta, asa ca dupa cateva cautari am decis sa il iau. Aveam nevoie de o acoperire medie spre mare.Dar oare mi-a oferit-o?..

In privinta vitaminelor cu care se lauda, nu stiu ce sa spun. Nu am gasit nici o lista cu ingrediente ca sa pot verifica daca are sau nu parabeni, iar sticluta mea e atat de folosita incat nu se mai distinge mare lucru pe ea.009

Are  intr-adevar efect matifiant si se absoarbe repede in piele.Dar trebuie intins bineee..Daca cineva te intreaba “Te-ai dat cu fond de ten?” atunci eu zic ca nu e fondul ala de ten ideal, fara aspect de masca.

Daca rezista 14 ore? As spune ca da, in sensul ca nici dupa o astfel de perioada nu se duce complet, dar asta nu inseamna ca  ramane la fel ca in prima ora dupa aplicare.011

Textura este ceva mai lichida, as spune.In ceea ce priveste acoperirea, nu ma declar uimita, nici pe departe. Daca va confruntati cu ceva probleme atunci un singur strat si fara corector/pudra nu e de ajuns.

Ce imi place cel mai mult e modul de dozare. Pompita aia chiar isi face treaba, dupa cum se vede si in poze. Asta e chiar un lucru de care sa fii multumit pe deplin.010

Il gasiti in 3 nuante:001 Ivory, 002 Light si 003 Medium.

Pretul oscileaza. Eu l-am luat anul trecut cu 19 lei. Acum l-am vazut si la 20-21, dar si pe anumite site-uri la 18 lei (e-mag.ro) si cel mai putin-13 lei (1001cosmetice.ro). In cazul in care il comandati online, nu uitati de pretul transportului.

Prin urmare, nu pot sa spun ca il recomand sau nu. E ok, chiar o alegere foarte buna daca vrei doar o acoperire mica. In rest, eu recomand altceva.

Leave a Reply

